Subject: Re: Vibratsiooni piirväärtused elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning vibratsiooni hindamise kord
From: Marko Ründva | Kajaja <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Ramon Nahkur - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Aug 2025 10:45:18 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere päevast!

Edastan Kajaja Acoustics OÜ tagasiside sotsiaalministri vibratsiooni määruse 
eelnõule.

Tervitades

Marko Ründva

juhatuse liige | +372 5626 4614 | [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kajaja Acoustics OÜ | Laki põik 2, 12915 Tallinn, Eesti | www.kajaja.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Date: Monday, 18. August 2025 at 13:47
To: Tallinna Tehnikaülikool <[email-masked]>, Tartu Ülikool <[email-masked]>, 
Akustikainsener OÜ <[email-masked]>, Info | Kajaja 
<[email-masked]>, Akukon Eesti OÜ <[email-masked]>, FIE Linda Madalik 
<[email-masked]>, Eesti Planeerijate Ühing <[email-masked]>, 
Eesti Arhitektide Liit <[email-masked]>, Eesti Ehitusettevõtjate Liit 
<[email-masked]>, Eesti Ehitusinseneride Liit <[email-masked]>, Eesti 
Kinnisvarafirmade Liit <[email-masked]>
Subject: Vibratsiooni piirväärtused elamutes ja ühiskasutusega hoonetes ning 
vibratsiooni hindamise kord

Tere!

Teile on saadetud Sotsiaalministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Teie tagasisidet ootame hiljemalt 26.08.2025 e-posti aadressile [email-masked]

Pealkiri: Vibratsiooni piirväärtused elamutes ja ühiskasutusega hoonetes 
ning vibratsiooni hindamise kord

Registreerimise kuupäev: 18.08.2025

Registreerimise number: 1.2-2/79-1

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 626 9301, faks (372) 626 9209
e-post: [email-masked]
www.sm.ee <http://www.sm.ee>